CallBiz מעמידה לרשותך את מוקד המענה הטלפוני היעיל, המקצועי והמתקדם ביותר מבחינה טכנולוגית, שיסייע לך להעניק ללקוחותיך שירות איכותי ללא פשרות ובכל רגע.
רוצה לייעל ולהוזיל את שירות מוקד התמיכה שלך?
השירות ניתן ע"י צוות מענה אנושי מקצועי, שהוכשר לטיפול בנושאי תמיכה שירותית, תמיכה טכנולוגית ותמיכה באתרי אינטרנט.
מערכת המחשוב שלנו מסוגלת לתמוך בכל תסריט שיחה אפשרי וכוללת אפשרות לבניית התניות והתווית תהליכים שונים, על פי תרשימי זרימה ועצי החלטות בלתי מוגבלים, שקובעים לנציג כיצד להתנהל מול הלקוח במקרים שונים.
מערכות המידע שלנו מאפשרות לך לפתוח קריאות שירות באמצעות המייל / טלפון / SMS, על פי סוגי לקוח, סוגי תקלות, רמות דחיפות שונות, רמות SLA לכל לקוח שלך בנפרד, ולפי המחויבות החוזית שלך כלפיו.
ה- Help Desk שלך מקבל מ CallBiz
- מערכת מידע המותאמת אישית לצרכיך ולצרכיי הלקוחות שלך
- תסריטי שיחה, באמצעות תרשימי זרימה ועצי החלטות בלתי מוגבלים
- תמיכה בשפות (נציגים דוברי שפת-אם) אנגלית ורוסית
- צוות כוח-אדם מקצועי ומיומן המוכשר ייעודית לתפקידי תמיכה
- מענה מיידי ללקוחותיך 24/7
- תמיכה באתר האינטרנט של הלקוח שלך
- מערכת ניהול קריאות בזמן אמת (אונליין)
- אפשרות לפתיחת קריאות באתר האינטרנט שלך
- אפשרות להאזין לכל השיחות מהמחשב שלך (הקשבה לשיחות)
נציגים אשר דוברים עברית אנגלית ורוסית יטפלו באופן אדיב ועל פי הפרוטוקול הייחודי שלכם, בכל תרחיש אפשרי ויספקו מענה איכותי, שירותי ומקצועי.